fredag den 31. oktober 2014

Gaven er klar til et lille dåbsbarn..

Hvorfor er det altid at jeg står i sidste øjeblik og gør mine hjemmelavede ting færdige. Jeg gør det gang på gang, sidst var det den hæklede øldåse-holder, den hæklede jeg aftenen inden den skulle gives. Og i går aftes var den igen gal... 

Melanie skal døbes i morgen og jeg havde allerede besluttet mig for da invitationen kom at hun at selvfølgelig skulle have et af mine sengetøjssæt. Så i går aftes da hele hytten sov blev jeg langt om længe færdig med det, og er egentlig ganske godt tilfreds. Nu skal der blot lige bankes trykknapper i bunden også er vi klar til barnedåb kl 11 


Ønsker jer en dejlig weekend :)

1 kommentar:

  1. Hvor er det fint og sikke en skøn detalje med hendes data på :-) Vi fik et fint lille grafisk billede med køn-tegnet og så deres data på skrevet, da børnene blev født. Jeg kan godt lide at det bliver så personligt

    SvarSlet