tirsdag den 21. oktober 2014

#bytenlap14

Jeg er med i en bytteleg på instagram. Legen går ud på at du sender 5 lapper i 15x15 cm til en og modtager det samme tilbage. Jeg er gravet ned i den store kasse med fast stof, og denne leg er virkelig en god måde at få ryddet ud i nogle af alle de småstykker man har liggende. 

Jeg håber at jeg får lapper nok til at kunne lave to små tæpper til mine to mindste som jeg kan have med i bilen. Der er koldt om morgenen og de nyder at have noget over sig på turen til dagpleje og børnehave. 


Lige nu har jeg 22 byttemakkere og flere melder sig til. Men ser lige hvor store tæpperne kan blive af de lapper som allerede er på vej. 

Update: Har besluttet mig for at beholde min blog, om ikke andet så for min egen skyld 😊 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar