tirsdag den 5. november 2013

Et ældre færdiggjort projekt.. Og lidt om juleforberedelser..


Vejledningen til at sy denne pung sammen er fundet hos Helene som har bloggen "når genbrug blir guld" 
(Bare søg efter hende på Google, hvis du ikke allerede kender hende) 

Det gik overraskende nemt med at få syet lynlås og foer i den. 
Har dog sidenhen fundet en anden vejledning til at montere lynlås og foer, så den tror jeg at jeg prøver næste gang, så må jeg se hvad som er nemmest.. 

Ude i en kurv i mit dejlige krearum ligger der endnu to til denne type taske som allerede er flettet, de mangler blot at blive syet sammen og få lynlås og foer, så ryger de tilsalg. 

Den lille ny baby er dog en lille bremseklods, så det står lidt stille derude i tiden. 

Næste projekt er matchende julesokker med navn til mine dejlig børn. 
Har en gammel juledug som jeg har fået af min mor, og den skal altså forvandles til julesokker til ungerne..  

En måneds deadline burde jeg kunne overholde.. Ikke?? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar