onsdag den 27. november 2013

Den søde juletid..

Julen står for døren, og i dag fik jeg overstået en ret stor opgave... 
52 pakker skulle pakkes ind til ungerne. De 12 af dem kom deres bedsteforældre med, heldigvis for det da ;0)
Min mor sørger nemlig for adventsgaverne og det er bare rigtig dejligt. 


Jeg har været ude i god tid og købt lidt større gaver end jeg normalt plejer, og også lidt mindre usundt end jeg plejer. 
Glæder mig til at se drengenes ansigter når de står op til det store juletræ med alle pakkerne på. 
Min Far har nemlig lavet det fineste juletræ af rundstokke som alle kalendergaverme skal hænge på. 
Meningen er at det skal bruges år efter år, vores egen lille familietradition. 
Måske der endda kommer lidt pakker på til faren også..
Nu håber jeg bare at Malthe på 3 kan lade pakkerne hænge og nøjes med at åbne én om dagen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar