lørdag den 9. august 2014

Der er stadig liv..

Ja jeg er altså ikke den bedste til at få opdateret herinde, men i dag huskede jeg det. 

Vil starte med at vise en sej t-shirt jeg har syet til Malthe, han stod troligt (som altid) ved siden af sybordet og ventede på jeg var færdig. 


Et stk Batman t-shirt, og et stk meget glad søn :0) 


Fik samme dag også færdiggjort en masse lækre frugtposer, havde dem med mig på marked og fik solgt de fleste, de sidste ryger til salg senere :0) 
God weekend, vi stornyder den herhjemme, mandag starter Sofia i dagpleje, Oliver i skole og Malthe skal igen afsted i børnehave, han har været hjemme stort set siden 16 maj... Så nu trænger drengen altså til at komme i børnehave.. Haha

1 september kalder det virkelige liv også for mit vedkommende, jeg skal starte på arbejde igen...  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar