fredag den 2. maj 2014

Endnu en smuk skærm færdig..


Blev færdig med denne smukke skærm til Catrine. Håber hun bliver glad for den :)
Næste projekt bliver en i hvid til Tamara (avekatten) 

I går gik jeg igang med endnu et projekt som har lagt længe og ventet på mig....        

hagesmække!!! Og mange af dem, 13 stk blev det til, 11 til savl og 2 syet i voksdug til når hun spiser. De 2 sidste var lidt et forsøg, dem jeg har købt var alt for lange til hende nu, for hun forsøger ivrigt at proppe hele hagesmækken i munden og det udvikler sig altid til noget grat!! 


Suttesnorene har lagt den sidste uges tid og ventet på trykknapper, nappe to af dem selv og den sidste med prikker er sat til salg.. 

Fik banket de sidste trykknapper i mens Lillesøster tog sig en lang lur, for hun hader støj så det må gøres når hun sover udenfor. 

God weekend folkens! 
Min bliver helt sikkert fantastisk, køerne skal på græs i morgen og søndag skal jeg til kreatræf i Herning.. 
 

3 kommentarer:

  1. Kan du måske lave en diy på den skønne lampeskærm ☺️ Den er super flot ☺️

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ville jeg rigtig gerne men er bare ikke sikker på at jeg må. Jeg har fundet diagrammet hos en bruger på instagram, og været på kursus hos en anden bruger også for instagram :)

      Slet
  2. Arhh øv ☺️ måske du kan høre dem af om du må ☺️ Ville rigtig gerne prøve at folde en ☺️

    SvarSlet