lørdag den 12. april 2014

Pyntepuder...

For 6 måneder siden fik vi ny sofa. Jeg købte dengang ind til at der skulle syes nye puder... Men så kom lillesøster... Og tiden gik... I går og i dag har jeg fået lavet de to forstykker til puderne, på mandag skal jeg ud og shoppe med ældste, også kæber jeg lynlåse så jeg kan få lavet bagsiderne. Kæresten er ikke videre begejstreret for puderne, men mon ikke han vænner sig til dem med tiden :) 



I morgen står den i havens tegn, hvis der da ikke skal regne :) 

God påske 

4 kommentarer:

  1. Kære søde Diana, har jeg ikke været her før!? Så er det en fejl :)
    Tusind tak for dine positive kommentarer på min blog, jeg vil rigtig gerne følge dig, men har du ikke sådan en følge knap?? Jeg har nemlig ikke Google+
    Fede puder du er i gang med, sikke et arbejde og knivskarpe kanter!!!
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Libbie, nu kan jeg følges via bloglovin, min knap er øverst i højre side af bloggen :O)

      Slet
  2. jeg fandt lige din blog via Binemors indlæg.. og jeg vil også rigtig gerne følge med her, men mangler en knap til enten Bloglovin eller GFC.

    Hvis du ikke ved hvordan du sætter den ind, så har jeg fundet denne vejledning..

    http://annesofieolesen.dk/blog/bloglovin-ikon/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa, tusind tak for link, sad og tumlede med det i går efter Libbies kommentar, men det var til wordpress så jeg kunne ikke få det til at virke her. Men det gør det nu, og i kan nu følge mig på bloglovin :O)

      Slet