mandag den 8. juli 2013

Lidt om mig.

Vil lige fortælle lidt om mig selv. 
Jeg hedder Diana, jeg er 29 år, mor til 2 drenge og venter mig en pige. 
Lige i tiden går jeg hjemme på barsel, men ellers arbejder jeg som social og sundhedhjælper. 

Jeg bor udover børnene, sammen med min kæreste Troels. Vi bor i en lille landsby på et nedlagt Landbrug. 

Fritiden går med at renovere vores gamle hus og passe have samt køkkenhave og drivhus. 


Udover det har vi også lidt dyr her på gården, ungerne elsker dem, og jeg elsker at æggene bliver hentet i hønsehuset fremfor køledisken.. 


I løbet af det næste stykke tid vil jeg vise lidt af alt det jeg får lavet. Har en masse projekter til at ligge, men vi er igang med en større og tidskrævende ombygning af vores hus, så det tager meget af min tid. 

Sommerhilsner fra Diana

Ingen kommentarer:

Send en kommentar